ҚАЗАҚСТАНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЦИФРЛЫҚ ШЕШІМДЕРДІ ЕНГІЗУДІҢ ТУРИСТЕРДІҢ ҚАНАҒАТТАНУЫНА ӘСЕРІН БАҒАЛАУ: ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
Кілт сөздер:
цифрландыру, туристердің қанағаттануы, Қазақстан, толықтырылған шындық, аралас әдістерАңдатпа
Бұл зерттеу Қазақстандағы мобильді қосымшалар, цифрлық карталар және толықтырылған шындық (AR) сияқты цифрлық технологиялардың туристердің қанағаттануына қалай әсер ететінін қарастырады. Зерттеу аралас әдістерге негізделді: сауалнамалар мен SPSS арқылы жүргізілген статистикалық талдау біріктірілді. Цифрлық құралдарды пайдаланған туристер оларды қолданбағандармен салыстырғанда өз сапарларын әлдеқайда ыңғайлы, қызықты әрі жағымды деп бағалады. Сонымен қатар, әртүрлі өңірлерде бұл технологияларды қабылдау деңгейі әрқалай екенін байқадық, бұл барлық аймаққа ортақ шешімдер тиімсіз болатынын көрсетеді. Сондықтан цифрлық стратегиялар әртүрлі туристік топтарға бейімделуі керек. Бұл зерттеу туризм саласындағы кәсіпкерлер мен саясаткерлерге қызмет сапасын арттыру және цифрлық жаңалықтарды енгізу арқылы орнықты дамуға қол жеткізу үшін практикалық ұсыныстар береді.