ТІЛ ҮЙРЕНУДЕГІ ГЕЙМИФИКАЦИЯ: ТУРИЗМ СТУДЕНТТЕРІНЕ ТІЛДІ ОҚЫТУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МЫСАЛЫ
Аңдатпа
Бұл мақалада туризм мамандығында оқитын студенттердің ағылшын тілін үйрену процесінде геймификация мен бейнеойындардың тілдік дағдыларды дамыту және мотивацияны арттырудағы әсері зерттеледі. Зерттеу Түркістан қаласындағы Халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінде аралас әдіс (сауалнама, бақылау және сұхбаттар) негізінде жүргізілді. Экспериментке 18 бірінші курс студенті
қатысты, олар төрт апта бойы жаңа сөздерді үйрену үшін Quizlet платформасын пайдаланды. Студенттердің мотивациясы мен геймификацияға деген көзқарасын бағалау үшін тілді үйренуге арналған мотивация шкаласы және Quizlet қолдану сауалнамасы қолданылды. Алдын ала және қорытынды тест нәтижелері мен жұпталған t-тестке
сәйкес, сөздік қорының өсуінде статистикалық жағынан маңызды айырмашылық байқалмады (p = 0.476), дегенмен аздаған оң өзгеріс болды. Дегенмен, бақылау мен сұхбат нәтижелері геймификацияның студенттердің белсенділігін арттырғанын, олардың ынтасын күшейтіп, тіл үйрену процесін тартымды әрі интерактивті еткенін көрсетті. Мұғалімдер де аудиториядағы атмосфера мен студенттердің сабаққа қатысу деңгейінің
жақсарғанын атап өтті.