ТІЛ ҮЙРЕНУДЕГІ ГЕЙМИФИКАЦИЯ: ТУРИЗМ СТУДЕНТТЕРІНЕ ТІЛДІ ОҚЫТУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МЫСАЛЫ
Кілт сөздер:
геймификация, мотивация, туристік студенттер, интерактивті оқыту, шет тілдерін үйренуАңдатпа
Бұл мақалада туризм саласында оқитын студенттердің тілдік дағдыларын дамыту және мотивацияны арттыру мақсатында ағылшын тілін үйрену процесіне геймификация мен бейне ойындардың әсері қарастырылады. Зерттеу Түркістандағы Халықаралық Туризм және қонақжайлылық университетінде жүргізілді және студенттер мен оқытушылармен сауалнама, бақылау және сұхбаттарды қамтитын аралас әдіске негізделген. Зерттеуге төрт апта ішінде жаңа лексиканы үйрену үшін Quizlet платформасын пайдаланған 15 бірінші курс студенттері қатысты. Олардың мотивациясы мен ойынға деген көзқарасын бағалау үшін тілді үйренуге ынталандыру шкаласы (Ensoy & Boyaci, 2018) және Quizlet сауалнамасы (Dizon, 2016) қолданылды. Тест алдындағы және тесттен кейінгі сауалнамалардың нәтижелеріне, сондай-ақ жұптастырылған үлгілерге арналған t-критерийіне сәйкес, статистикалық маңызды айырмашылықтар (р = 0,476) сөздік қорын иелену деңгейінде анықталмады, бірақ шамалы жақсару байқалды. Сонымен қатар, бақылаулар мен сұхбаттар геймификация оқушылардың белсенді қатысуына ықпал ететінін, олардың мотивациясына оң әсер ететінін және тіл үйренуді интерактивті және қызықты ететінін көрсетті. Оқытушылар сонымен қатар оқушылардың белсенділігінің артқанын және сыныптағы атмосфераның жақсарғанын атап өтті.