ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТУРИСТІК НАРЫҚТЫҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫ

Авторлар

  • С. Х. БЕКБАУЛИНА М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
  • Д. О. АТАШЕВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • А. Т. ДУЙСЕМБАЕВА М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Кілт сөздер:

туризм, пандемия, экономика, бюджет, келушілер, сапар мақсаты

Аңдатпа

Көптеген дамыған және дамушы елдер үшін туризм секторы жұмыспен қамтудың, мемлекеттік кірістердің және валюталық түсімдердің негізгі көзі болып табылады. Елдегі туризмді дамытудың маңызды параметрлері кіру және шығу туризмінің көрсеткіштері болып табылады. Пандемияға дейін республикалық және өңірлік деңгейлерде Қазақстанға шетелдік туристерді тарту бойынша үлкен жұмыс жүргізілді, Имидждік саясат және елдің
туристік бағыттарын танымал ету саласында шаралар қабылданды. Бірақ көптеген қазақстандықтар өз Отанының курорттық аймақтарында емес, шетелде демалуды жөн көреді. Елдің туристік тартымдылығының туристік әлеует санатымен байланысы, туристік тартымдылық факторлары қарастырылады. Туристік тартымдылық елдің туристік әлеуетіне негізделеді, оның бәсекеге қабілеттілігінің өсуіне, туристік ұсыныстың сұранысқа айналуына ықпал етеді, оны бағалаудың әртүрлі түрлерімен байланысты және оның бұрынғы дамуының нәтижесі болып табылады. республика. Туристік қызметке экономикалық, саяси, қоғамдық, табиғи және техникалық сипаттағы көптеген факторлар әсер етеді, оның ішінде: терроризм, туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету процесі, техногендік апаттар; туристік ағындардың біркелкі бөлінбеуі; әлемнің кейбір аймақтарындағы саяси тұрақсыздық; ұзаққа созылған әлемдік рецессия; валюта бағамдарының құбылмалылығы; Халықаралық емес, Ұлттық нормалардың басымдығы. туризм және т. б. Елде келу туризмінің дамуына кедергі келтіретін жағымсыз факторлар анықталды, бар проблемаларды жою бойынша ұсыныстар ұсынылды. Қаралған ресурстар мен Қазақстанның туристік мүмкіндіктері заманауи туристік өнімді қалыптастырудың орындылығына алып келеді. Қазақстанда жаңа туристік өнімді әзірлеу әлемдік туристік қызметтер нарығында бәсекеге қабілетті болар еді және шетелдік туристерді Қазақстанға тартуға ықпал ететін еді. Қазақстанда ішкі туризмді дамыту, инфрақұрылымды дамытуды және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруды қамтитын бәсекеге қабілетті туристік саланы құру жолдары ұсынылды.

Жарияланды

2023-12-29