ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТІЛДІ ОҚУДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДА ЖАСАНДЫ ЗИЯТКЕРЛІКТІ ҚОЛДАНУ

Авторлар

  • Н. АКЕШОВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Г. ӘРІПЖАН Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • Г. ЕШМҰРАТ Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Кілт сөздер:

жасанды интеллект, тіл үйрену, шығармашылық дағдылар, туристік білім, эксперименттік зерттеулер

Аңдатпа

Бұл зерттеу тіл меңгеру мен шығармашылықтың туризм саласындағы рөлін, сондай-ақ жасанды интеллекттің (ЖИ) студенттер арасында олардың дамуына әсерін зерттеуді мақсат етеді. Жалпы 56 студент халықаралық туризм және қонақжайлылық университетінде оқиды, олар екі топқа кездейсоқ бөлінді: бақылау тобы және тәжірибелік топ (әр топта 28 студенттен). Бір академиялық триместр барысында, екі топ та туризм контекстіндегі тіл меңгеру мен шығармашылықты бағалау үшін пре тест өткізді. Зерттеу барысында тәжірибелік топтағы студенттер идеялар генерациялау үшін ChatGPT және туризм маршрутын құру үшін Coggle сияқты ЖИ құралдарын қолданды, бұл олардың шығармашылық тұрғыдан туризм бағдарламаларын жасауға деген көзқарастарын нығайтты.
Эксперимент аяқталған соң, пост-тест өткізілді, және нәтижелер көрсеткендей, тәжірибелік топтағы студенттердің 80%-ы тіл дағдыларында және шығармашылық деңгейлерінде жақсартулар жасады, ал 75%-ы нақты жағдайларда тіл қолдану кезінде өздеріне деген сенімділік артқанын айтты. Ал бақылау тобында айтарлықтай өзгерістер байқалған жоқ. Бұл нәтижелер ЖИ-дың туризм саласындағы білім беру процесіне енгізудің маңызды екенін көрсетеді, ол студенттердің тіл меңгеруін және шығармашылық қабілеттерін дамытуға септігін тигізеді.

Жарияланды

2025-03-30