ТҮРКІСТАН ҚАЛАСЫНДАҒЫ ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚЖАЙЛЫЛЫҚ САЛАСЫ МАМАНДАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ: ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ

Авторлар

  • Г. РИЗАХОДЖАЕВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Д. РАХИМОВА М. Әуезов атындағы оңтүстік Қазақстан Университеті
  • Л. ШАЛАБАЕВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Кілт сөздер:

коммуникативті шығармашылық, туризм мамандары, қонақжайлылық секторы, Түркістан, қызмет көрсету сапасы, кәсіби коммуникация, туризм менеджменті, тұтынушылардың қанағаттанушылығы, мәдени құзыреттілік

Аңдатпа

Бұл зерттеу Қазақстанның Түркістан қаласындағы туризм және қонақжайлылық мамандары арасындағы коммуникативті шығармашылық пен қызмет көрсету сапасы арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу тоғыз айдағы (2024 жылғы қаңтар-қыркүйек) 28 туристік мекемедегі 245 маманның деректерін талдай отырып, аралас әдісті қолданды. Зерттеуде өнімділік көрсеткіштерін бағалау үшін Коммуникативті шығармашылықты бағалау шкаласы (CCAS), қызмет сапасын өлшеу құралы (SERVQUAL) және тұтынушылардың қанағаттану индексі (CSI) пайдаланылды. Нәтижелер коммуникативті креативтілік пен қызмет көрсету сапасы (r = 0,78, p <0,01) арасында күшті оң корреляцияны анықтады, коммуникативті шығармашылықта жоғары балл алған мамандар тұтынушылардың қанағаттанушылығында (4,6/5,0-ге қарсы 3,4/5,0), мәселені шешуде (92%) жоғары нәтиже көрсетті. қарсы 67%) және мәдени бейімделу (4,8/5,0 қарсы 3.2/5.0). Бойлық талдау мақсатты оқыту интервенцияларынан кейін коммуникативті шығармашылық ұпайларының айтарлықтай жақсарғанын көрсетті, орташа баллдар 3,4/5,0-ден 4,3/5,0-ге дейін өсті (p <0,001). Нәтижелер коммуникативті шығармашылық туризм мен қонақжайлылық контекстінде қызмет көрсету сапасының шешуші факторы болып табылады, бұл сала мамандары арасында осы құзыретті дамытудың маңыздылығын көрсетеді.

Жарияланды

2024-12-30