ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ОНЛАЙН ТУРИЗМНІҢ ЖАЙ-КҮЙІН, ТӨЛЕМ САЛАСЫН ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИСТЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ОРТАДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ТАЛДАУ

Авторлар

  • С. МИНИХАНОВА Қазақ спорт және туризм академиясы
  • Т. ИМАНГУЛОВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • M. АБДИКАРИМОВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Кілт сөздер:

туризм, туристік өнім, онлайн орта, интернет, онлайн туризм, қажеттіліктер мен қалаулар

Аңдатпа

Бүгінгі таңда Қазақстанды халықаралық ақпараттық ортаға жылжыту, дестинация ретінде маңыздылығын арттыру, серпінді технологияларды зерттеу еліміздің туризм саласындағы басым бағыттары болып табылады. Интернетке жоғары жылдамдықпен қол жетімділіктің арқасында халықаралық туристердің мақсатты аудиториясына сайттағы саяхат сипаттамалары, деректі фильмдер, түрлі шоулар, жаңалықтар мен подкасттары, әлеуметтік бейнелер, тікелей эфирлер және виртуалды шындық сияқты өте бай мазмұнды контент ұсынылуы мүмкін. Қызмет көрсетушілердің ақпараттың сапасына, сенімділігіне және өзектілігіне қатысты басымдықтарына қарамастан, туристік бағыттың түпкілікті таңдауы саяхатшылар ақпараттың негізгі тұтынушылары болып қала береді, бұл мазмұнды жекелендіруге, пайдаланушылардың қалауы туралы аналитикалық деректерді жинауға және ақпаратты әр туристің жеке сұраныстарына бейімдеуге тұрақты қызығушылықты ынталандырады. Қазіргі уақытта туристердің дестинацияны таңдаудағы қалауы туралы көптеген сауалнамалар мен зерттеулер жүргізілуде, бірақ онлайн іздеу жүйелерінде берілген ақпаратты талдау халықаралық туристке туристік өнімдерді жылжыту кезінде ескеру қажет қосымша деректерді көрсетеді. Бұдан басқа, туризм саласында электрондық коммерцияның дамымаған ортасы болып табылуда, бұл Қазақстанның онлайн туризм проблемасын тереңірек зерттеуді, сондай-ақ жалпы туристердің интернеттегі мінез-құлқын егжей тегжейлі зерттеуді болжайды.

Жарияланды

2024-12-30