ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІН ТАЛДАУ
Кілт сөздер:
мейрамхана, Мейрамхана Бизнесі, қоғамдық тамақтану нарығы, мейрамхана кәсіпорындары, қызмет көрсету, желілер, қызметкерлерАңдатпа
Мейрамхана индустриясы, туризмнің басқа салалары сияқты, өзінің табиғаты мен қызмет аясының алуан түрлілігіне байланысты ең күрделі салалардың бірі болып саналады. Мейрамхананың рөлі адамның тағамға деген негізгі қажеттілігін қанағаттандырудан да асып түседі; ол сондай-ақ жергілікті дәстүрлер мен ұлттық тағамдардың дәмін ұсына отырып, әлеуметтік өзара әрекеттесу, ойын-сауық және мәдени шомылу кеңістігі ретінде қызмет етеді. Мейрамхана бизнесінің теориялық негіздерін, оның тарихи дамуын, жіктелуін және мейрамхана қызметіне әсер ететін факторларды, мысалы, қызмет көрсету әдістері мен ұйымдастыру стратегияларын зерттеу мейрамхана секторының бірегей сипаттамаларын жақсырақ түсінуге көмектеседі.әртүрлі елдер мен аймақтар, сондай – ақ географиялық факторлардың әртүрлі мәдениеттердегі азық – түлік жүйелеріне әсері. Азық-түлік жеткізудің әлемдік нарығы жеткізу секторының кеңеюіне, тамақ өнеркәсібіндегі технологиялық инновацияларға, операцияларды цифрландыруға және жаңа бизнес үлгілерін кеңінен енгізуге байланысты өсуін жалғастырады деп күтілуде. Сол сияқты, Қазақстандағы қоғамдық тамақтандыру нарығы қарқынды өсуді бастан кешіруде, толық қызмет көрсететін мейрамханалар ең танымал сегментке айналуда [1].