ТҮРКІСТАН ҚАЛАСЫНДАҒЫ МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНДЕ (IT) АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІГІН ТАЛДАУ

Авторлар

  • К.Д. АБДИБАЕВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • С.А. НАХИПБЕКОВА Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • А.С. ҚОЖАХМЕТ Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • Б.А. ҚҰДАЙБЕРГЕН Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Кілт сөздер:

мейрамхана бизнесі, ақпараттық технология (IT), цифрлық технологиялар,мобильді қосымша,Qr код

Аңдатпа

Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар экономикалық өсудің басты драйвері және экономиканың түрлі салаларын жаңғыртудың шарты болып отыр. Көптеген мемлекеттер ақпараттық инфрақұрылымды дамытуға және халық үшін цифрлық қызметтердің қолжетімділігін арттыруға айтарлықтай күш салуда. Цифрлық экономиканың қалыптасуы тек IT инфрақұрылымын дамытуды ғана емес, ең алдымен цифрлық технологияларды күнделікті өмірде және бизнесте нақты пайдалануды кеңейтуді көздейді. Біз 2030 жылға қарай күтетін жалғыз тұрақты нәрсе - бұл өзгерістер жылдамдығы және мейрамханалар және тағамдық қызмет көрсету индустриясында кездесетін гипер бәсекелестік. Бұл мақала ақпараттық технологиялар саласындағы жетістіктерді пайдалануға негізделген мейрамхана кәсіпорындары қызметінің ерекшелігіне назар аудара отырып,
мейрамхана бизнесінде ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі әдістерін зерттеуге арналған. Мейрамхана бизнесінде қолдануға болатын ең жаңа инновациялық технологиялар қарастырылған. Мейрамханалардың жұмысына ақпараттық технологияларды енгізу қызмет көрсету сапасы мен жылдамдығын үйлестіруге мүмкіндік береді. Зерттеу өзекті болып табылады, өйткені ақпараттық технологияларды қолдану басқаруды айтарлықтай жақсартуға, қызмет көрсету сапасын арттыруға және пайданы барынша арттыруға мүмкіндік береді. Зерттеудің ғылыми жаңалығы мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын басқаруда олардың тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану ерекшеліктерін негіздеу болып табылады. Зерттеуді орындау үшін жалпы ғылым әдістері, соның ішінде талдау, сауалнамалар және жалпыланған деректерді синтездеу қолданылды.Бұл мақала мейрамхана бизнесінде ақпараттық технологияларды олардың нақты табиғаты мен қызметтің әртүрлі
аспектілеріне әсеріне баса назар аудара отырып қолдануға бағытталған ауқымды зерттеу болып табылады.Зерттеу цифрлық технологиялардың Түркістан қаласындағы мейрамхана бизнесі үшін маңыздылығын көрсетеді, оларды сәтті енгізу және пайдалану үшін практикалық нұсқаулар береді. 

Жарияланды

2024-06-28