ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ «АУДАРЫЛҒАН СЫНЫП (FLIPPED CLASSROOM)» ӘДІСІ: БЕЛСЕНДІЛІК ПЕН ПРАКТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРДЫ АРТТЫРУ

Авторлар

  • А.К. МЕЙРБЕКОВ Халықаралық туризм және меймандостық университеті

Кілт сөздер:

Аударылған сынып «Flipped Classroom»; Ағылшын тіл білімі; Туризм, студенттерінің қатысуы; Практикалық дағдылар; Тиімділік; Мақсат

Аңдатпа

Бұл зерттеу туристік білім беру саласындағы студенттердің ағылшын тілін меңгеруін жақсартудағы аударылған сынып әдісінің тиімділігін зерттейді.
Квазиэксперименттік дизайнды пайдалана отырып, ол дәстүрлі оқыту әдістерін аударылған сынып үлгісімен салыстырады. Ауыстырылған сыныппен айналысатын туризм студенттері тілді меңгеруде айтарлықтай жақсарғанын, белсенділік деңгейінің жоғарылағанын және туристік контексттерде ағылшын тілін практикалық қолданудың жақсырақ екенін көрсетті. Нәтижелер тілдің практикалық қолдану дағдыларын арттыруда тиімді сынып әдісін көрсетеді және оны туризм студенттері үшін ағылшын тілі курстарына біріктіруді ұсынады. Әртүрлі білім беру жағдайларында ұзақ мерзімді әсерлер мен қолдану мүмкіндігін зерттеу үшін қосымша зерттеулер ұсынылады.

Жарияланды

2024-03-29