ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА АРТ-ТЕРАПИЯ МЕН ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ БІРІКТІРУ: ТУРИЗМ САЛАСЫНА АРНАЛҒАН КУРС ӘЗІРЛЕУ
Кілт сөздер:
туризм саласындағы білім беру, шетел тілін оқыту, арт-терапия, геймификация, когнитивтік дағдылар, кәсіби даярлықАңдатпа
Бұл зерттеу туризм мамандығы студенттеріне арналған шетел тілін оқытудың тиімділігін арттыру мақсатында арт-терапия мен геймификация тәсілдерін біріктіріп жасалған интеграциялық курстың нәтижелілігін талдайды. Түркістан қаласындағы Халықаралық туризм және меймандостық университетінің 60 бірінші курс студенті зерттеуге қатысып, олардың 30-ы эксперименттік топқа, ал қалған 30-ы бақылау тобына бөлінді. Тілдік дағдылар мен когнитивтік қабілеттерді бағалау үшін алдын ала және қорытынды тесттер, ал мотивация, эмоциялық қатысу және кәсіби даярлық
деңгейін анықтау үшін сауалнама мен сұхбат жүргізілді.
Зерттеу нәтижелері эксперименттік топтағы студенттердің ағылшын тілі деңгейі, шығармашылық ойлау қабілеті, оқуға деген ынтасы және кәсіби дайындық көрсеткіштері бақылау тобымен салыстырғанда едәуір жақсарғанын көрсетті. Арт-терапия студенттердің мазасыздығын төмендетіп, эмоционалды белсенділігін арттырды, ал геймификация элементтері олардың сабаққа белсенді қатысуына және тілдік білімді туризм саласындағы нақты жағдайларда қолдана білуіне ықпал етті. Зерттеу қорытындысы бойынша, шығармашылық және ойын арқылы оқыту тәсілдерін үйлестіре қолдану болашақ туризм мамандарына тілдік және кәсіби құзыреттерін тиімді әрі қызықты форматта дамытуға мүмкіндік беретін заманауи педагогикалық шешім болып табылады.